pondělí 27. února 2012

Sex s instruktorem autoškoly (reálný podle skutečnosti)

Byl krasny podzimni den. Vzala jsem si prilehave tricko a nove tangace se snoopym a boty na 10 cm podpatku abych uspesne zvladla zkousky z autoskoly.

Prijela jsem do autoskoly xyz a cekala tam na sveho instruktora. Po chvili prijel a ja nastoupila do vozidla. Jeli jsem na Palacky vrch a on mi najednou rekl, ze mam zastavit. Ja samozrejme zmatena a poslusna zakyne jsem zastavila. Zeptal se me co mam rada a ja odpovedela ze bucek se zelim.

Chtela jsem byt vtipna protoze jsem ho nechapala:-( A on se me zeptall jak to mam rada v sexu... Zarazilo me to. Byl uzasny, vtipny bylo mu 45 a mel krasny chlupaty pivni pupicek. To me rajcuje. Zacli jsme se libat a on mi zajeli prstikama pod kalhotky a drzadil mi klitoris.

Byla jsem cela vlhka ze bych naplnila nadrzku do odstrikovacu.:D Pak do me vsunul svuj tlusty penis a poradne do me prirazel. Pak nas napadlo ze jsem si tam do sve kundicky mohla stricit radici paku.

Slo to ze zacatku z tuha ale pak to byl velmi uzasny zazitek. Prozila jsem krasny orgasmus a ani jsem u toho nemela chut na cokoladu. On mi vystrikl svuj gejzir mezi ma velka tucna nadra. Potom jsem se oblekli a odjeli k mekaci a dali si cheesburgra a colu.

Žádné komentáře:

Okomentovat