pondělí 27. února 2012

Stanování a sex pod hvězdami u Korštejnu

Všechno začalo loni o prázdninách.protože jsem skončila ve 2.ročníku stř.školy tak jsme se s holkama rozhodly na krásné a přitom úžasné stanování v kempu Bítov.přijeli sme na místo kolem 5.hod odpolední.

Kolem nás bylo pár lidí,ale většina v důchodovém věku!pomyslím si"ach jo...tak ten můj dlouho očekávaný úlet se asi neuskuteční(možná tak s nějakým tím starým panem,co má pero jak moji ruku)!tak si s holkama postavíme stan a jdene se podívat co je v okolí.nedaleko našeho stanu byla větší hospůdka.sedneme si s holkama a přide číšník"co to bude,dámy!"a my odpovíme"tři malý,děkujeme"a krásně se usměju!vedle našeho stolu vidím 3 krásné borce kolem 30 let.hmm.. to bude zajímavé,protože se na mě už jeden od první chvíle mého příchodu díval...za malinkou chvilku si přisedne k nám ke stolu a s milým usměvem se na mě podíva a zeptá na co mě může ještě pozvat!odpovím:"je mi to jedno,nechám to na tobě.On ser zvedne a odkráčí něco ojednat.donese nejdražší šampanské co tam bylo!!Páni!to je super!

Začíná se mi líbi čím dál tím víc!ke konci našeho pobytu v símpatické hospůdce se mě zeptal co dělám večer že se můžu stavit k němu do stanu,kyvnu a odpovím nevím!!!samozřejmně že večer si poslechnu od holek kázání a vydám se na cestu.už mě čeká nedaleko našeho stanu.rozdýchám se a pozdravím"dobrý večer" a on "tobě taky"projdeme se? zeptá se? já se zeptám"na tu zříceninu"?o on"ano"tak jdem.bylo ještě trochu světlo tak sme si pohly,jinak by sme se tam nedostaly.už jsme na mistě a tak se posadíme.

Během cesty sem se o něm dozvěděla plno věci,např.že má rodinu a dvě děti a že se chce rozvést!jakmile se posadíme začneme se vášnivě libat,ale tak nádherně jako sem to s těma frackama v mým věku nikdy nedokázala.potom mě ale posadí na jednu z hradeb a rukou mi zajede po trčičko a pod kalhoty.začne mi masírovat bradavky,tak něžne.. a potom mě začne pomalu prstit.Vzdychnu!!a on se mě po krátké předehře zeptá:jestli může... a já plna vzrušení kývnu.

Citím ho v sobě jak mi tu svou kládu jemně vsouvá do moji vlhké kundičky.cítím jak se stupnuje etapa mého milování s Petrem.Slyším jak mi nádherně víc a víc vzdychá do ucha.cítím jak se prohýbá na mém těle a to mě rajcuje čím dál tím víc!!! a pak to pokračuje až do pozdních raních rodin.a já mu ho stihnu ještě párkrát vykouřit a on mi jemně výlízat mou dotčenou kundičku!nad náma svítikly jenom hvězdy a my uprostřed zhříceniny CORNŚTEJNU!nádhera,přála bych vám to zažít.....

Žádné komentáře:

Okomentovat