sobota 28. ledna 2012

Když vás voda vzrušuje - erotický příběh

Dneska jsme si s přítelem udělali výlet do jednoho brněnského koupaliště. Oba vodu milujeme, ale jelikož jsme byli delší dobu bez sexu, věděli jsme, že jen plaváním to neskončí.

Už ve vodě mě vzrušoval svými dotyky a polibky na krk, ouško, prsa....

Dokonce jsme i v jednu chvíli byli jakoby na koníčka ale stále v plavkách a moc jsme si to užívali, protože nás to velice vzrušovalo. Udělali jsme ještě každý pár bazénů, protože se přítel natolik vzrušil, že měl strach, že by to někdo viděl.

Byli jsme natolik vzrušeni místem, kde jsme byli i tou dlouhou absencí sexu, že jsme se co nejrychleji osprchovali a už jsem na něj čekala ve společné kabince. Netrvalo dlouho a můj přítel ke mě přišel jen s omotaným hebkým ručníkem a začal mě líbat. Rychle jsme zavřeli dveře a propukli ve vášnivém objetí a polibcích, naše jazyky se proplítaly a moje ruka klouzala po jeho krasném svalném tělu. přitáhnula jsem si ho k sobe blíž a rukou po jeho hrudi sjela až dolůů, kde jsem hbitě sundala ručník, který měl omotaný kolem pasu. jen po lehkém dotyku jeho mužnosti jsem poznala, jak i on to moc chce. začla jsem pomalu masírovat jeho úd po celé jeho délce a poté se plně věnovala jen hlavičce na jeho konci, protože tam to má můj milý nejraději. odvděčil se mi vášnivým polibkem a začal i on hladit mou kočičku, nejdřív přes plavky poté je ze mě strhnul masíroval poštěváček a zahryzl se mi do bradavky..to už jsem se prohla rozkoší zvedla jednu nohu a nechala ho do mě vklouznout.

bylo to tak vzrušující, kolem plno lidí a my ve spojení dvou těl a vášně, která nás spolu s chtíčem provázela celou návštěvu bazénu. Zajel do mě jak po másle a já tekla a tekla. chytl mě kolem pasu, pomalu jsme se pohybovali a brzo jsme oba byli někde vysoko v oblacích. jenom jsem lehce zasténala, aby mě nikdo neslyšel a můj miláček prohnul, zasténal a už mou kočičku plnil mlíčkem. svalili jsme se na sebe a jen oddychovali.

byl to úžasný zážitek a vřele ho všem doporučuju

Žádné komentáře:

Okomentovat