sobota 28. ledna 2012

Tvrdě ošukaná holčička - erotická povídka

Zazvoním na zvonek a Ty mi přijedeš výtahem otevřít, podíváš se na mě… a já už jsem zase mokrá… ty ďáblové ve Tvých očích, vedeš mě za ruku k výtahu, chytneš mě za vlasy a zakloníš mi hlavu.. Tvůj jazyk mě pálí na krku… Tvoje ruka mě hladí po stehnech, výš… Ty potvoro,nevzala sis kalhotky… Ty zvíře… doslova mě nacpeš do výtahu… Klekni si , Ty hříšná potvoro a vykuř mě… slyšíš… klekni si a pořádně mi olízej ocas.. Oooh, touhou se mi podlomily kolena… kleknu si a s největší chutí Tě začnu kouřit. Ty moje kurvičko, oooh, Ty to tak pěkně umíš… úplně se tetelím touhou, kouřím Tě s největším prožitkem.. sakra, výtah zastavil… Teď si stoupni, vezmi mě za ocas a odveď si mě domů…. Ježiši.. to je tak hříšný, co když nás někdo uvidí.. ale musím, je to silnější než cokoliv. Otevírám dveře a Tvůj stojící ocas mě píchá na zadku… tiskneš se ke mně a já už jsem tak sakra mokrá,jen co jsme za dveřmi, přitiskneš mě na dveře a štípneš mě do bradavek, tvoje ruce mě hladí s takovou vášní, že nebýt opřená o dveře, ležím už dávno na zemi ..tak z Tebe šílím… Trochu si Tě ozdobím, ty moje zlobivá potvoro… rozepneš mi košili a na bradavky pověsíš řetízek.. kousnu se do rtu, projela mnou taková slast.. Vyndáš mi z tašky vibrátor a poručíš mi si kleknout a strčit ho do sebe…. Nezapínej ho.. ještě ne.. .jen ho do sebe strč… stoupneš si přede mě a začneš si před mýma očima honit ocas.. .občas mi špičkou zajedeš do pusy.. ale jen trochu… abych se prý navnadila… klečím před Tebou s otevřenou pusou… oh, jak bych Tě chtěla… nakonec jsi se slitoval… strčíš mi ho do pusy.. co nejvíc to jde… zapni vibrátor …na nejvíc.. .to je slast… vrní ve mně… roztahuje mě.. .řetízek mi tahá za bradavky a mám Tě plnou pusu.. přirážíš do mě.. prostě mě šoustáš… jsi tak tvrdej… ooh… vyndal jsi mi ho , proč? Stoupni si ke mně zády a rukama se opři o dveře…

Jsi za mnou , strkáš mi vibrátor do zadku.. prohni se,ještě víc.. už je ve mně… a pak mi vrazíš svůj klacek do kundičky… oh… jsem fakt plná…. Chce se mi křičet slastí… zatmělo se mi před očima, vnímám jen ten pohyb… jen ty přírazy… prsty se mi snaží zatnout do dveří… nohy se mi roztřásly…. Drž mě… já se neudržím… už …. Už… cítíš to… rozlítla jsem se na milion kousíčků… prosím polož mě na zem.. nejsem schopná stát… necháš mě odpočinout a pak mi roztáhneš stehna a zase jsi ve mně… ale jen na chvilku… na kolena… ty slova jsou jako šlehnutí bičem… oooh.. kleknu si na čtyři… klečíš za mnou a pomalu mi roztahuješ prdelku… přitlačíš tím svým tvrdým klackem … a jsi ve mně… přirážej ke mně… a já prostě přirážím… poslouchám.. .vždyť je to taková slast… plácneš mě po zadku.. oooh… zblázním se z Tebe… chytíš mě za vlasy a přitáhneš k sobě.. jsem prohlá jako luk… rukama Tě chytám za krk… prsa se mi houpou…řetízek tahá … a ty mi šoustáš zadek… prudce přirazíš, až spadnu zase na čtyři.. cítím, jak Ti v něm cuká… skoro jsi zařval.. už stříkáš… cítím to… lehneš si na mě…. Pořád jsi ve mně…. Šeptáš mi do ucha… Ty moje ošukaná….

Žádné komentáře:

Okomentovat