sobota 28. ledna 2012

Příběh odemě, tvého faouška, Moniko

Tato povídka je o tom, jak by to asi dopadlo, kdybych unesl Moniku Bagárovou já nebo mně podobný zvrhlý člověk. Vše podle povídky by probíhalo na 90%, protože se dá předvídat reakce Moniky. Tak tedy můžeme začít.


Při autogramiádě SuperStáristů, když 15letých Monika Bagárová potřebovala jít na toaletu, vystrehol jsem okamžik a dostal jsem se k ní, nepozorovaně. Byla bez Ochranka, a to byl signál pro mě, že je třeba jednat. Měl jsem trošku nervy, pokud se mám přiznat, jestli mě nechytí. Nechtěl bych skončit ve vězení za nepovedený skutek. Naštěstí, když vycházela z Wéčko, se mi ji podařilo uspat chloroformem a odnést ji opatrně na rukojetích do svého auta, aniž si to někdo všiml. Byl to risk, ale vypadalo to tak, že mi vyšel. Rychle jsem šlápl na plyn a nenápadně jsem odcházel v autě se svou půvabnou obětí Monikou Bagárovou, která byla oblečená v těsných džínách, vysoké kozačky av pěkné bundě, protože venku zrovna nebylo nejteplejší. Byl jsem stále velmi nervózní, ale kdybych viděl, že mě pronásledují, asi bych to byl napálil čelně do nějakého policejního auta. Chudák Monika, sice jí by mi bylo líto, takové mladé kočky, kterou by ještě mohli premrdať zástupy chlapů.



Šťastně jsme dorazili do mého domu. Moniku jsem něžně uložil do sklepa, svlékl jsem jí větrovku, protože ve sklepě nemám velkou zimu, připoutal jsem ji ke troubě a trošku jsem ji ještě pro jistotu svázal a přelepil jsem jí pusu lepicí páskou. Šel jsem se, trošku rozklepaného, ​​najíst a napít Kofoly. Pustil jsem si televizi, všude byly zprávy, že zmizela finalistka Superstar Monika Bagárová. Že prý se pátrá po ní, asi ji někdo unesl, domnívali se a já jsem věděl, že se nemýlí. Pousmál jsem se, když hlavně řekli, že ještě nemají podezřelého a po pachateli se pátrá. Jenže já jsem měl víc než jistotu, že mě nenajdou, protože jsem měl pro jistotu falešné SPZ, nejenže bych si plánoval ten únos, ale neprehodil jsem si je ještě z jedné minulé akce. Pak jsem telku už musel vypnout, protože tam dávali zas nějaké útoky agresivních, nepřizpůsobivých obyvatel z osad. To mě vážně nezajímá, když je vždy tolik toho jejich zločinu a také bude. Ještě jednou jsem se napil z poháru, ve kterém jsem měl Kofolu a šel jsem dolů do sklepa. Monika se už z mrákot probrala a byla velmi vystrašená. Byl na ni nádherný pohled. Plakala. Měla rozteklé make-up po její krásné dětské tvářičce. Díval jsem se na ni, jaká je dokonalá: "Nebojkaj se, Monika," snažil jsem se ji uklidnit, "všechno bude dobře, jen se tu o tebe pár dny budu starat ... Víš, velmi si mě zaujala tvým krásným hláskem, co si ukázala v televizi. Si moje nej favoritka v Superstar, letos. Poslal jsem ti i symbolicky jednu SMS. "Vysvětloval jsem jí a odlepil jsem jí z pusy pásku.

"Co chcete?" Vykřikla na mě Monika Bagárová.

"Neboj se hlavně, ty moje mladá Superstaristka. Chci tebe! "Oznámil jsem jí.

"Ne, nechte mě jít, prosím!" Prosila ta mladá polorómka.

"Neboj se, drahoušku, nemusí být sex, pokud nechceš." Přivonět jsem si k její černým vláskům.

"Ne, nechte mě! Pusťte mě! "Prosila vyděšeně.

"Máš krásné kozy!" Přes tričko jsem se jí dotkl prsou, vypadalo to tak, že má dvojky.

"Něco! Pusťte mě! "Křičela. Už mi pořádně lezla na nervy s tím křikem.

"Tady tě stejně nikdo neuslyší, ty kundička." Asi jsem ji potěšil touto větou.


Monika ale stále řvala na celou sklep, ať ji pustím, že PROČ? Už bych ji vážně prefackal, ječela jako blázen. Řekl jsem jí, ať se uklidni, rozhodl jsem se s ní začít až zítra, ať se trošku může na to psychicky připravit. Když to zaslechli její ouška, tak Monika jen přikývla hlavou. Trošku už byla klidnější, ale vážně jen trošku. Pustil jsem jí nějakou MP3 ke stažení zdarma s asi 2000 písněmi, ať jí hraje celou noc, aby se nenudila, a doufal jsem, že ráno nebude moc smrdět, když se neokúpala, ale dopřát sprchu jsem jí nemohl, náhodou by mě kopla do vajíček, kdyby měla rozvázáno nožky a utekla by mi. A když už jsme u mých vajíčkách, tak druhý důvod, proč jsem si řekl, že s Monikou začnu něco podnikat až zítra byl ten, aby se mi nasbíralo více spermií, i když jsem už tři či čtyři dny nesemenil. Tak jsem jí tedy poslal pusu na dobrou noc a šel jsem se nahoru do mé postýlky. Na mé Kupodivu jsem usnul.


Na druhý den jsem se probral brzy ráno o 5tej hodině. Šel jsem zkontrolovat Moniku, ta spinkala, nebo to alespoň předstírala, a tak jsem zavřel dveře na sklepě a nasnídat jsem se.

Sešel jsem zpět do sklepa hodit očko na Monika Bagárová. Přistoupil jsem k ní a vytáhl jsem si ptáka. Asi to zaslechla a začala opět křičet, ale už ne tak hlasitě, spíše už jen tak zklamaně, jako kdyby ztratila naději. Více méně kňučala než štěňátko.

"Mám dobrý klacek? Chceš ho do sebe? "Ptám se jí na mých 19cm.

"Pusťte mě, prosím." Stále prosí.

"Jsi ještě vůbec panna, ty kunda?" Zjišťuji

"Ano, jsem. A nechávám si to pro svého vyvoleného. "Odpověděla

"Alespoň prsty si v ní už měla?"

"Ne, já jsem slušná."

"Nelži." Zařval jsem na ni a kopl jsem jí dost silně do lýtka

"Nebi mě, pusť mě!"

"Já tě nebijeme, jen když lžeš, zasloužíš si, aby se do tebe kopalo, ne?"

"Ne, kdy mě pustíte?"

"Nejraději bych ho zabořil do tebe, ty kurvička."

"Ne, prosím."

"Jak jsem řekl, pokud nechceš sex, nebude. Počkej tady, jdu si pro něco nahoru. "Zasmál jsem se, vždyť jak by mohla odejít, když je tak svázána jako vánoční dárek.

"Chci, abys mě pustil domů a nechal mě na pokoji, prosím tě, udělám co chceš." Zakřičela za mnou Monika Bagárová, když jsem odcházel nahoru po schodech.







Vrátil jsem se k ní av ruce držím stříkačku a sklenici mléka. Moje, strašně se bála. Křičela o pomoc, já jsem jí však jen na to řekl, že mi ještě nepoděkovala za SMS-ku, co jsem jí poslal. Poděkovala a položila mi otázku, proč ji vlastně vážně, když mi nic neudělala. "Právě proto, že jsi mi nic neudělala, ale teď už tiše! Zavři očka! "A nasál jsem do injekce mléko. Naposledy řekla, že ji mám pustit a zavřela si oči. Monika Bagárová pocítila jako její přikládám do nosní dírky stříkačku." Řekni mi, co jdeš dělat? "Hrozně se Monika bála. Najednou ucítila jako její stříká mléko do nosu, a tak už asi měla svou zbytečnou otázku zodpovězenou. Kuckala a kašlinkala. Trošku fúkla nosíkem oproti a tak jí mlíčko vyteklo i na pusinku a bradu, krásné stékalo po jejím snědé pokožce, pár kapek dopadlo až na její oděv . "Proč jsi mi to udělal? Na co je to dobré?" divila se Monika. "Vzrušuje mě to, si taková moje hračka, však, Monika?! Opakuj to! Co si?" kladu její otázku. "Hračka." Odpověděla poníženě. "Ano, bože, hračka. Víš, co je to v sexu sendvič? "Vyzvídá dál." Ne, a ani to vědět nechci. "Pravila." Hmmm, popřemýšlet, zda ti to neukážu později, kdoví jestli by to tvoje štíhlé mladé tělo zvládlo. " V tu chvíli jsem začal být tak nadržený jako nikdy, a tak jsem si ho začal mastit. "Nedělej to přede mnou!" Nebyla příliš nadšena sexy Monika Bagárová. "Už budu, kde to chceš?" Oznamuji jí. "Nikde, umažeš mě." "Den ses nekúpala, snad si čistá? Ty špína jedna. "A plivl jsem ji na vlasy." Fuj nedělej, pusť mě, chci jít domů. "" Aaaaaaaaaah, ty Štětička, mladá. " a postříkal jsem ji na obličej, vlásky a tričko. Byl to vydatný výstřik, bylo vidět, že jsem nestříká čtyři dny. Řeknu vám, rozhodně bych od toho nechtěl být já. "Fuj, ty prase blbé!" Vykřikla. "Poděkuj mi, Monika, vždyť já tě mám rád, já ti nechci ubližovat, ale potřeboval jsem semínko dostat ven z vajíček." Omlouvám se. Monika se stáhla do klubíčka a smutně se zeptala: "A proč právě já? Hmmm? Už když si toto svinstvo na mě vystříkal už mě pustíš? "" Ještě pár krát vystříkat a budeš moci jít. " "Och, proč ale? Proč mě neznásilnil rovnou? "" Pokud nechceš, tak ne, jak jsem řekl, dá se se mnou dohodnout. Monika, ty máš strašně pěkný hlas. "Ona mi na to, stále postříkaná mými spermiemi, jen poděkovala." Můžu se podívat zblízka na tvé hlasivky? " láká mě to. Že prý, když chci, tak smím. "A co jsou to vlastně hlasivky? Já pořádně nevím, vidno to pouhým okem? "Dělám za hlupáka, nebo jím i jsem?! Ona mi vysvětlila, že to je v krku. Takže bohužel se na to asi podívat nemohu, ale i tak jsem jí přikázal, ať otevře pusinku . A ona s doširoka otevřenou pusinou udělala AAA. "Hezky, drž, drž!" říkám jí, ať nezavírá ten svůj jídelní otvorček. "Ty máš ale vážně zlaté hrdielko, není divu, že máš takový hlas jako slavík." chválím ji. A ona mi stále ukazuje svou ústní dutinu. Popadl ji za vlasy a kváká ji. Monika B. auká: AU AU AU. "Sliny, Moni!" přikážu její přísným hlasem, ve kterém zjevně slyšet nadržanosť. "Nač?" zas její zůstával rozum stát nad mými choutkami. "slin, chci tvoje sliny!" zopakuji povel. "Proč jsi tak perverzní?" nejde Monice do hlavy. "Ty úchylák, však já mám jen 15 let." "A? Sliny! Okamžitě! Jinak bude zle! "straší ji." Jinak co, ty kokot! "Monika se nezdá, řádně se rozčertila." nacpat ti do kundy banán a odejdu. " upozorňuji ji. "No a co?" Strouhá ze sebe frajerku Bagárová. "Bude tě to bolet. Ukaž mi sliny. "Najednou začala slintat jak jsem chtěl, měla strach, potvůrka jedna. "Pořádně slinkaj!" Nemám dost, nevím se nabažit. Ona dělá co chci. Byla už parádní uslinená. Slízne jsem jí ty sliny z pusy a z brady. "Chceš i ty moje?" Nabízím ji. Kroutí hlavou na znak odmítnutí. "Nevyfajčíš mě, princezna?" Neztratil jsem chuť. Monika stále dokola jako obehrát gramofonová deska jen sebrala, ať ji pustím domů. "Dohodneme se, ano? Ty mě vykouří a já tě pustím. " navrhuji. Ale ona ne a ne. "Aby ti bylo jasné, nikam nepůjdeš! Přemýšlej buď mě odbaví nebo tě tady budu držet. "Dávám jí najevo jasný postoj. Nezmohla se na nic, než na úpěnlivou prosbu o pomoc." Otváraj pusu, tak ho nesaje, jen ji otvor. "Ale Monika ani za svět." Nedělej tolik okolky, ty děvky, otváraj! " Po pár minutách přesvědčování a vysvětlování, že by se vlastně nedostala odsud nikam, přistoupila na moje požadavky. Monika pocítila na rtech můj velký žalud. Vtom Monika vyřkla slova: "Ach, Pane Bože, prosím, dostaň mě odtud pryč." Po chvíli jsem ji musel znovu pochlubit: "Vidíš, jaká jsi poslušná superstaristka. Už ho máš v polovině v pusince. "Ona na to:" Dobře, a teď mě pusťte! "Zamumlala skoro nesrozumitelně, neboť v ústech měla mě. Tuším, že žertovala ta mladá kurvička." Moni, ale vždyť až do výstřiku. " říkám. "Ale rychle, spěchejte!" Chtěla to mít asi co nejdříve z krku, a to doslova: o). "Pěkně hluboko, chci se ti ptáčkem dotknout hlasivek. Pokud by tě natahovalo, řekni. "Monika převrátila svými černýma očima, nemohla uvěřit, co ji čeká a nemine. Mimochodem, to semeno ve vláskách co měla jí tam teď pěkně zaschlo, a to z tváře jí smyli slzy. Ptákům jsem jí vjížděl čím dále hlouběji, až konečně jsem dosáhl svého vytouženého cíle. Ano, byly to ony. Hlasivky, které dokáží tak nádherně notio. Z nich vychází ten příjemný zvuk, který Monice zaručí jednoznačný úspěch. Byly takové tvrdé, jako můj kolík. I když jsem si nebyl jistý, zda jsou to hlasivky, ale jednoznačně jsem na něco narazil, možná o stěnu její krku. Ale vzrušilo mě to natolik, že jsem začal stříkat své sperma jako gejzír. A rovnou do bříška jí stékaly přes hrdielko, nemusela ani polykat, ta mladá nezletilá čokoládová kráska. Divil jsem se, že ji ještě nezačalo dávit. Možná jí touha být doma byla silnější než reflex a mohla tomu odolávat, ale ne nadlouho. V jedné chvíli to začalo z Moniky valit jedna radost; vše, co popapala vygrcala , když už to mám pojmenovat správným slovem. Přímo zvracela jako kdyby měla vypito. Ale tak to bývá při deepthroating, pěkné baby vracejí. Jakmile jsem ucítil první ublinkávají na svém ptákovi, tak jsem ho Bagarke vybral z houby. Ovracala se samozřejmě. Připomněla mi jednu Moniku ze základní, která také tak grcala, když si jednou vypila, ale ta byla blondýnka a neměla takové svůdné černé vlásky jako Bagárová. Přiváděli mě do šílenství. V místnosti byl cítit pach zvratků. Bylo to nechutné a zároveň takové rajcujúce. Musím se přiznat, že se mi to líbilo. Mělo to něco do sebe ...







Toto byl jen úryvek z toho, co všechno by se dalo dělat s unesenou celebritou. Nechystám se, zatím, s Monikou nic plánovat, ale lidé jsou různí. Tak snad ji nepostihne takový osud, a možná by se to Bagárové líbilo, všechno toto. Kdo zkusí? : O) Mohu Monice jen popřát hodně úspěchu do života i v kariéře. Ať nás nadále rozveseluje její hlas, a ať nás dráždí svým vzezřením. Po 18ke by neškodilo trošku ukázat i více, Monulik

Žádné komentáře:

Okomentovat